Blog

10 dolog, amit megtehetsz a jó közérzetedért

2020.03.31 16:15
Anna
10 dolog, amit megtehetsz a jó közérzetedért

Eleged van a koronavírus okozta pánikból? Úgy érzed, nem lehetsz vidám és kiegyensúlyozott ebben a helyzetben? TÉVEDSZ!

10 dolog, amit megtehetsz a jó közérzetedért:

  1. Pihend ki magad! Fogadjunk, régen aludtad ki magad igazán! Most aztán szunyókálhatsz akár délután is egy kicsit. Legyen csendes pihenő a családban ebéd után, amikor mindenki választhat zajmentes elfoglaltságot magának.

  2. Most egy otthoni lelkiismeret furdalás nélküli filmmaraton is belefér az idődbe, és végre van idő elolvasni azokat a könyveket és cikkeket, amik eddig nem fértek bele a napirendedbe.

  3. Ne pánikolj, gondolkodj! - Mire vágysz, mik a céljaid az elkövetkező időszakban, és hogyan fogod elérni? A hosszabb pihenő remek alkalom arra, hogy tisztába jöjj azzal, hogy hova tartasz az életben, és átgondold, hogy mi az, ami segít neked, és mi az, amit másképp kell csinálnod ahhoz, hogy elérd a céljaidat.

  4. Hidd el, lesznek még szép nyaraid! Tervezd meg a következő nyaralásod, nézz utána a neten, hova mennél szívesen. Az ilyen örömteli tervezgetés jót tesz a hangulatodnak.

  5. Hívd fel a mostanában indokolatlanul elhanyagolt családtagokat, barátokat! Most a legtöbben ráérnek egy klassz beszélgetésre, de ha mégsem, akkor is örömet okozhatsz vele, ha kezdeményezel.

  1. Itt a legjobb idő arra, hogy elolvasd a kedvenc könyvedet. Igen, már tudod előre, hogy mi lesz a vége, ahogy azt is, melyik karaktert mi jellemez. Mégis, akárhányszor újraolvasod, egészen másképp tudod értelmezni a dolgokat. 

  1. Hallgass zenét! Dugd be a füled, és merülj el a kedvenc slágereidben, amiket sosincs időd mostanában figyelmesen végighallgatni. 

  1. Alkoss valamit! (Ha lehet, ne szájmaszkot! Kivéve, ha önkéntes munkát vállaltál.) Szuperül levezetheted a feszültséget azzal, ha alkotsz valamit. Bármi szóba jöhet, amiben kiélheted a kreativitásodat, és ellazulhatsz. Akár kipróbálhatod a felnőtt színezőket, vagy a fotózást az ablakból. Ha kézimunkázol, hímezz, varrj, horgolj, köss, próbálj ki új technikákat. Az a fontos, hogy jól érezd magad közben. 

  1. Írd ki magadból! Az írásnak különleges ereje van, és aki próbált már naplót vezetni, egyetért abban, hogy ez is szuper módja az élmények feldolgozásának. Ha valami bántja a lelked, írd ki magadból, és meglátod, máris megkönnyebbülsz. Akár a jövőbeli céljaidat, terveidet is összegyűjtheted; a lényeg, hogy ezúttal ne a számítógépen, hanem kézzel írj, mint a régi szép időkben. 

  1. Menj el futni! Sokan szeretnek társaságban futni, de van valami különleges abban, ha egyedül indulsz útnak a naplementébe, vagy akár kora reggel! Már csak azért is szuper ötlet belevágni a sportolásba, mert biztos lehetsz abban, hogy minden futás után boldogságérzet uralkodik el rajtad. Már csak ezért is megéri a sportot választani.

+1 Posztolj valami kedveset, valami szépet, valami szívmelengetőt! De kérlek, ne a továbbküldős gyermekded üzeneteket válaszd, hanem valami egyedit, ami megkülönböztet téged az átlagostól.

Ugye nem hagyod, hogy legyűrjön a félelem?

Mi sem. A mai naptól kezdve minden nap megmutatunk valamit önmagunkból. Egy ékszert, egy képet, egy hangulatot, egy sztorit vagy néhány jó tanácsot, ötletet….

#csakazértis#

 

Webáruház készítés